Supplement apa boleh ubat sakit kencing manis ye kak?


Ramai yang bertanya ebu soalan ni beberapa hari ni.Supplement boleh ubat sakit kencing manis ke?

Pertama sekali jawapan ebu,TIADA SUPPLEMENT YANG BOLEH SEMBUHKAN PENYAKIT KENCING MANIS. NON HADO.DAN TIADA SUPPLEMENT YANG BOLEH SEMBUHKAN SAKIT SAKIT TU.SEBAB SUPPLEMENT BUKAN UBAT.

Abis tu kak,saya dapat testimonial dari kawan saya ni. Katanya kencing manis dia dah ok selepas makan Nutrilite Double X. Dia baru makan sebulan,dia pi check kat hospital,bacaan gula dia dah normal..sebelum ni bacaan nya belas belas. Dia pun dah rasa kurang letih dan sudah tidak kerap kencing. Kira dah sembuh lah tu kan?

Ebu pun jawab lah..asbab dia makan Nutrilite Double X,konsisten setiap hari dan dia pun kontrol makan .. maka bacaan gula dia stabil/normal. Sebab,dalam Nutrilite Double X ada multimineral Chromium yang kawal paras gula dalam darah. Bacaan gulanya jadi cantik maybe sebab dia pun ada kawal makan juga.

Bila kita ambil Nutrilite Double X ni,kita dah bagi sumber yang optimum cukup multimineral,multivitamin dan pekatan tumbuhan kepada badan. Sebab tu dia juga tak rasa letih melampau sbb badan dah cukup zat.

Kencing manis dia tetap ada dalam badan dia sis. Tidak sembuh. Tiada ubat lagi yang boleh sembuh sakit kencing manis.Asbab makan Double X setiap hari yang bantu badannya change kepada new environment.

Jika dia tak makan double x,akan kembali seperti keadaan asal lah.

Jom sis,amalkan Nutrilite Double X. Terbaik dari Alam,Terbaik dari Sains 💗

Ok 😍

#PMG


Imej mungkin mengandungi: teks


Tiada penerangan foto disediakan.

Comments

Popular posts from this blog

Nutrilite ni boleh dipercayai ke?

Vitamin kanak kanak 2 tahun